GIVEAWAY!!

Da var jeg endelig tilbake fra ferie. Så da starter vi like så godt med en giveaway!;)

Dette er noe alle trenger nå før jul når enn skal i gang med de 7 slag;)

Dette er hva du kan vinne:

En justerbar kjevle fra Joseph Joseph. Kjevlen leveres med tre oppsetninger av flyttbare skiver som justerer tykkelsen på det som skal kjevles ut. Kjevlen vaskes for hånd og tørkes naturlig, skiver og låsmuttere kan vaskes i oppvaskmaskin.

 

Og en silikonpensel

 

 

Alt du trenger å gjøre er å LIKE og DELE min side Matmonster.

Det gjør du  HER !

Og skriv en liten kommentar på innlegget her. Feks hva er dine faste julekakeslag? <3

Og trykk LIKER! <3

 

Vi blogges 😉

 

#giveaway #joseph #silikonpensel #kjevle #vinn #konkurranse

28 kommentarer
    1. Har likt 🙂
      Liker pepperkaker best jeg 🙂 Ønsker deg en riktig fin kveld videre 🙂 kos deg masse med du skal gjøre 🙂
      Stikk gjerne innom bloggen min og legg gjerne igjen en kommentar 🙂

    2. Likt og delt:) Elsker gadgets, og særlig til kjøkkenet. Er ikke mye til kakemons, men brente mandler, karameller og kakemenn må jo til:)

    3. Hei Hei 🙂
      Jeg har likt og delt din Facebook side 🙂
      Hva som er mine faste julekaker det er
      Sirupsnipper, krumkaker, sjokoladekake
      det er de 3 som jeg alltid baker, av og til blir det flere, men ikke så ofte nå lenger
      da dem da bare blir stående å så må jeg kaste dem ut i Januar-Februar 🙂
      God Helg Hilsen fra Monica Karin

    4. Hallo 🙂 Fin blogg! Så glad jeg trykket på linken 😉 Jeg har faktiskt ingen faste slag men baker litt forskjellig. Men kokosmakroner og kromkaker er nok favoritten 🙂 Siden er likt og delt 🙂

    5. Likt og delt 🙂
      Fin premie 🙂
      Mine favoritter er alle de gode gamle som mine bestemødre lagde! Men det aller beste for meg er nok lefse (med rakfisk)!

    6. Liker og deler i hæver 🙂
      Baker jo en del kaker og trenger alltid ting man ikke har 😉 he he
      Vi har fått ny julefavoritt – gule bomber, fra “sweetstoshare”, slags mandelkaker med gul krem i midten dyppet halveis i sjokolade….mmmmmm digg 🙂

    7. Delt å likt siden din på matmonster 🙂 sende ein liten hilsen o då siden d e så lenge siden;) btw: pepperkaker å kokos makroner e någe som alltid e te stede når d e desember måned:)

    8. Liker 🙂
      Må selvsagt ha både kakemenn, pepperkaker og krumkaker som tre av de syv. En annen fast, litt utradisjonell julekake her i huset er daimkjeks 🙂
      Mvh Renate

    9. Hei😊 flott blogg du har👌 Et must have t jul e julamannar og pepperkakehus😜 ska og prøva nogen av dine oppskrifter, såg gode ut den pasjonsfruktkakå di! Alt ser vel godt ut, men trur det e den eg vil prøva fust😄 ønske deg ei god jul!

    10. Dette så spennende ut. Her i huset baker vi pepperkaker, sjokoladeruter, suksess kjeks, kokosmaroner og kransekake til jul. Ellers i året blir det kaker dekket med MMF, eplekaker og andre kaker til feiringer.
      Ønsker deg en god jul.

    11. Likt og delt.. Mine faste julekaker er berlineranser og stefars krumaker (som dessverre ha gått bort) i år skal jeg også prøve å lage snickerdoodels 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg