Jeg ble årets bakeblogg 2015!!!!


Jeg måtte sjekke mailen 10 ganger om det virkelig stod at jeg vant awarden som Norges beste bakeblogg 2015!!! Med slike tøffe konkurrenter så hadde jeg aldri trodd at dette skulle skje meg! Men med deres fantastiske hjelp så klarte VI det! Tusen takk alle sammen! Setter veldig stor pris på alle stemmene!

Hva blir det neste?;-)

 

Vi blogges…. Hilsen Norges beste bakeblogg;-)

#nominert #blogaward #bakerenogkokken #norgesbakeblogg #bake #bakeblogg #kakeblogg #matblogg #bloggerne #bakelyst #klikk #klikkmat #bakerenogkokkenawards2015 #imthewinner #vinneren #winner #åretsbakeblogg #jegvant #gratulerer

 

4 kommentarer
    1. Det er jammen ikke rart! Bloggen din er utrolig flott!! Du har deilige oppskrifter og fantastiske bilder 😀 Gratulerer 🙂
      Men, du… Hvordan har du fått fjernet reklamen øverst på siden din? Det skulle gjerne jeg har gjort også… Ser såååå mye bedre ut 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg