Utstyr til kjøkkenet man absolutt må ha!

Som dere har sett og lest så bruker jeg mye tid på kjøkkenet;)

Jeg har ikke verdens største kjøkken. Så alt av utstyr jeg trenger må ikke ta for stor plass og må være lett å rengjøre, plassere bort etc.

Med ett samarbeid med Kitchentime så skal jeg vise deg to ting av det utstyret jeg bruker mye på mitt kjøkken.

To av tingene som jeg bruker mye på mitt kjøkken er selvfølgelig en god digital kjøkkenvekt. Den må ikke være for stor. At bollen står stødig oppå vekten, nøyaktighet, og lett å legge i en skuff eller i ett skap.

Jeg har fått prøve Eva solo sin digital kjøkkenvekt.

Den huker av alle mine sjekkpunkter som en digital vekt skal ha på mitt kjøkken!

Denne er jeg veldig godt fornøyd med. Så liker jeg veldig godt designet på vekten også!

 

 

 

Den andre tingen på mitt kjøkken som jeg også bruker mye er faktisk muffinsbrett. Jeg lager aldri cupcakes uten å bruke ett muffinsbrett.

Da får du mye finere form på cupakene. Formene sklir ikke ut etc.

Jeg bruker også ett muffinsbrett når jeg skal tørke fondant/marsipanblomster.

Og dette brettet fra Eva solo er ikke så dyp som de fleste brettene er. Så er perfekt til dette arbeidet.

 

 

Så dette er bare to av de tingene jeg bruker mye på mitt kjøkken.

Hva er det du absolutt må ha på ditt kjøkken?

 

Følg med på bloggen. Kanskje det plutselig dukker opp en flott giveaway fra Kitchentime;)

 

Vi blogges;)

 

#kitchentime #kitchentimeno #kjøkkenutstyr #samarbeid #Evasolo #bakeblogg #kakeblogg #matblogg #bloggerne #muffinsbrett #digitalkjøkkenvekt #blogg

 

2 kommentarer
    1. Digitalt termomenter. Aner ikke hva jeg holdt på med før jeg fikk det. Elsker min Thermapen nest høyest etter familien min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg