Still going strong….!

Ja bloggen min lever fortsatt. Dag 4. Utrolig flott vær i dag! Slike dager minner meg om da jeg jobbet som daglig leder på Åpent Bakeri på Ullevål. Ja jeg har vært så heldig å fått jobbet med dommeren i Hele Norge Baker, Øyvind Lofthus. En utrolig hyggelig kar!
Å sitte ute ved bakeriet der. Med en enkel kaffe mocca. Og deres veldige gode scones med rørte jordbær! NAM!!
Og jeg har en VELDIG god oppskrift på scones som jeg vil legge ut seinere! Hva gjør dere i dag på en så flott onsdag? Med fri i morgen!!:-)

Vi blogges:-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg