En spennende helg!!

Da var det helg gitt!
Og min 5’e dag som blogger.
Har gått utrolig bra. Selv om bloggen er kun for gøy og ikke tenkte å gi toppbloggerne konkurranse!( ikke de første ukene jaffal;-) )Så må jeg jo innrømme at det er veldig spennende å sjekke besøkstallene. Og det har jo gått overraskende bra! Til og med komt meg på blogglisten til matprat! Og det er jo takke være Dere! Så tusen takk!
Som jeg har nevnt tidligere i bloggen så er det dåp på søndag. Og en bursdag/innflytningsfest på lørdag. Så da er det bestilt cupcakes. Da skal jeg lage mine veeeeeldig gode amerikanske ostekake cupcakene!! Kommer oppskrift og bilder på Lørdag/Søndag!
NYT helgen folkens!

Vi blogges:-*

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg