Offshorelivet <3

God morgen alle mine skjønne følgere/lesere!
Som sagt så er jeg ute på havet. Jobber på oljeplattform. Her skal det jobbes i 2 uker. Så er det hjem på 4 uker fri. Må dessverre skuffe dere med at det ikke blir lagt ut noen oppskrifter på disse to ukene. Selv om jeg har muligheten til å lage mat, kaker etc her ute. Så har jeg ikke ett godt nok kamera til å ta bilder av produktet. Og det synds jeg er viktig i en god blogg! Men den som venter, venter ikke forgjeves! Jeg lover dere masse snadder når jeg kommer hjem! Og som ikke minst skal være enkelt å lage!

Ha en flott Fredag den 13’ende!

Vi blogges

3 kommentarer
    1. Stian Haugen: ja det fortjener bloggen og produktet. Og ser så mye bedre ut. Nå bruker ikke jeg noe annet enn mobilkamera da. Men funker nå greit. Og bildene blir jo så bra som man kan få dem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg