Oppsummering av året 2014 som ny blogger

Da er snart året 2014 over. Og som blogger i ett halvt år så har jeg hatt det mye gøy! Hadde aldri trodd at jeg skulle lage min egen blogg. Men plutselig var den oppe å gikk! Veldig takknemlig for alle som følger meg! Og til alle som gir meg inspirasjon til nye ting jeg kan ha på min blogg! Og ikke minst til alle de som har sponset/samarbeidet med meg! Det satt jeg veldig stor pris på! Og det å bli kjent igjen på byen pga bloggen er jo bare så morsomt!!:-)))

Håper 2015 blir like spennende!

Ønsker Dere alle en god jul og ett riktig godt nyttår!

Vi blogges;-)

#oppsummering #blogg #2014 #hverdag #matblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg