Nominert til årets bakeblogg 2015!!

WOW for en ære! Vist noen hadde fortalt meg for litt over ett år siden at jeg skulle starte en matblogg. Få mange følgere og i tillegg bli nominert til forskjellige awards! Da hadde jeg spurt om denne personen var helt frisk!?? Hehe:-D
Men sånn har det nå blitt! Og jeg er kjenpefornøyd! Og dette er takke være DERE! Som følger bloggen min, deler, kommenterer osv. Jeg setter så utrolig stor pris på det!
Så nå trenger jeg Deres hjelp igjen!!

Vi er 6 stk som er nominert i Norges beste bakeblogg 2015.  En av dem som er nominert er bakeblogg dronningen Manuela! Hun står bak bakebloggen passion4baking. Hun er helt fantastisk! Med 1,3 millioner følgere på Instagram. Med ett vis antall bakebøker! 

Så her føler man seg liten! Men jeg gir da ikke opp uten en fight! Og jeg klarer det ikke uten Dere!

Hjelp meg å bli Årets Bakeblogger 2015!

Stem på MATMONSTER

Blog Awards 2015 arrangeres av Bakerenogkokken.no i samarbeid med Klikk.no Mat og Bakelyst.no.

Setter stor pris på alle stemmene!!!

Og gjerne DEL videre å få dine venner til å stemme på meg! Trenger all hjelp jeg kan få!!

Og hvem vet? Kanskje det dukker opp en flott premie til en av dere som har stemt på meg;-)

#nominert #blogaward #bakerenogkokken #norgesbakeblogg #bake #bakeblogg #kakeblogg #matblogg #bloggerne #bakelyst #klikk #klikkmat #bakerenogkokkenawards2015 #matmonster #matbloggerne #vgmat #side2 #nettavisen 

 

4 kommentarer
    1. Hei!! Jeg syntes du har en fin mat blogg. kjempe gode oppskrifter. Jeg har en oppskriftsblogg gjerne besøk den 🙂 Oppskrifte.blogg.no
      Mange gode oppskrifter

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg