Skandinavias Beste Bakst?

 

Har du fått med deg at Franciska og vakre hjem og interiør skal kåre Skandinavias beste bakst?

Jeg må jo prøve meg her! Vi må jo slå svenskene og danskene!

Så her synds jeg min kake Ferrero Rocher  kan ha en mulighet til å stikke av med seieren!

Vist dere er enige så kan dere gå inn å stemme på Franciskas blogg. Her stemmer man på å kommentere på innlegget. Du kan stemme her 1 gang per dag! 

Så stem nr 27 HER 

Så kan du også stemme her på denne siden.

Her trykker man øverst på høyre hjørnet for å stemme. Her kan man kun stemme en gang.

Stem på bilde nr 27  HER

 

Konkurransen stopper 1 Desember! Så er ikke mange dagene igjen. Og jeg ligger ett godt stykke bak toppen!

Så stem gjerne på meg og DEL!

Så slår vi jaffal Svenskene!!!;-)

 

Vi blogges;-)

 

#skandinavia #skandinaviasbestebakst #bestebakst #kakeblogg #bakeblogg #matbloggerne #matbloggsentralen #helenorgebaker #matmonster #2015 #konkurranse #bakekonkurranse #vakrehjem #interiør #vakrehjemoginteriør

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg