Min nye favoritt snacks!

 

 

Mmmmmm endelig ett sunnere alternativ til snacks! Og økologiske er dem også

Så her kan jeg absolutt bytte ut ostepopen;)

Hva er det jeg snakker om?!

Jo disse fantastiske mandlene fra Mill & Mortar!

Her er kun de beste mandlene gode nok.

De saftige Marcona mandlene og de store flotte Largueta mandlene fra Spania.

Disse er smaksatt med krydder, salt eller søt. Eller bare naturelle, blandet med med frukt og bær.

Ifra Oluf Lorentzen fikk jeg smake disse tre:

Largueta mandler med honning og havsalt

Marcona mandler med appelsin og ingefær

Marcona mandler med havsalt

 

Jeg klarer faktisk ikke å velge en favoritt! Jeg likte ALLE tre!

Anbefales virkelig! Server dem gjerne til ett glass rødt, hvit eller ett kaldt glass med skummende Ø*…….;)

Eller i en salat. På en kake. Eller på ostebordet.

 

Vi blogges;)

#sponset #samarbeid #mandler #mill&mortar #økologisk #almonds #orange #appelsin #ingefær #ginger #havsalt #honning #honey #largueta #larguetamandler #marcona #marconamandler #matblogg #bakeblogg #kakeblogg #godtno #bloggere

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg